1 Mayıs 2012 Salı

biliriz tanrı kadını sever, en azından kadıncık şirinse

''beni bir sen anladın, sen de yanlış anladın.''
yukarıdaki cümleyi okuyorum okuyorum, yetmiyor çevremde bunu kullanan insanlarla yaşadığımı hatırlıyorum.
dardayım yarab!
mantıksızlar.

birkaç bayrak değdi omzuma bugün.
bluzumun yakası kaymış, bayraktaki pürüzü hissetti tenim.
birkaç şarkı dinledim sabah erkenden. yine californication'la uyudum.
yatağımda kumral bir hatun. çorapları pembe üstelik. turkuaz derin dekolte atletle uyuyor. kalk diyorum içimden bağıra bağıra, bi gözünü yarım açıp yüzüme gülümseyince içimdeki sesten utanıyorum.
evet utanabiliyorum.

merhum çiçeğimle sigara içmiştik dün gece.
şarkı şöyle '' ah kelimeler dünyası, züğürdün rüyası..''
içtiğimiz sigaraların izmaritleri saksısında kalmış. benim saksı da hiç hatırlamaz bildiğimiz üzre.
parmağıma bi' yüzük taktım. dışardan anlamlı geliyo insanları, benim için teneke.
dayanamdım. saksıyı sildim,derledim. yetmedi atlet askımı kestim. kurdela olur genelde. fiyonk yaptım. kahve üstüne sarı fiyonk.
izmir güzel şehir, şanlı en başta.
''gevreğe gevrek denir, simit yüzme bilmeyenler içindir''
yetmedi bir şarkı daha ''a benim dilsiz dillerim, a benim sessiz ellerim. yakala saçından tut hayatı, çevir yüzüne. öp öp öp..''

sonra okudum ki; ''çekip gidene herşey mizah, kalıp bekleyene herşey şiirdir''

''biliriz tanrı kadını sever. en azından kadıncık şirinse''

for all you lonely sons, this is when it will come,
when forever finds you falling it will be
it will be
it will be.. //
Jack söylerken şarkısını biz kitler otururuz ayak parmaklarımızı.
hatta öyle olur ki, parmakları içime çekmekten ayağım üç numara küçülür sanki.

i won't see you tonight dinlerken öyle şeyler gelir ki hatrıma, bu sebeple sadece her yere gider şarkı benimle.
gider ki yeni anlamlar yüklensin, daha iyi hatırlasın, dile gelsin. kültür relativizmi deriz araya atarız birsen tezer'i. hüsnü arkan'la düet ''hoşgeldin'' - böyle anlatırken üzüldüm bian, cüneyt türel vefat etmiş.
abelard ve heloise'in abelard'ı gitti..
ünlüler hep mi kanser babacım! diyesi geliyor insanın.
bi'de şeyi öğrendim. suaygırlar kurşun geçirmezmiş.

Giant.

yüzüm düştü hemen playlist'e birkaç şarkı. ve sırsıyla şöyle;
bernhoft-c'mon talk
linkin park-leave out all the rest
doll & the kicks-tik tok
enjoy the silence (değişiklik istersiniz dolapdere bing bang dersiniz)
olafur arnalds-gleypa okkur









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.