6 Mayıs 2012 Pazar

okumasakta olur

God bless you!
eğer hapşırırken gözlerimizi açabilseymişiz göz bebeklerimiz yerinden fırlarmış.

bildiğim şarkılar, melodiler varsa kulak arkamda aklım karışıyor, odaklanamıyorum.
yeni şeyler dinliyorum çünkü hafızam olabildiğine zayıf. ezberim de.
senelerdir neye kabiliyetim olduğunu bulabildiğimi de sanmıyorum.
bulmuşsam da kesin unutmuşumdur.

söz veremiycem ama californşcation çok başka bir yerde. rafa kaldırılası değil. üzgünüm Godot. alışkanlık edinmiycem derken tabi ki şaka yapıyordum Godot.
tabi ki benim de alışkanlıklarım olucak. şuan varsa da hatırlamıyorum. deli kafam.
bir şarkı ki aklımda '' sensizlik varmış'', sevgili aklan akdağ
dolu sendiğin ben, senden eksik olmasın lakin pek de birşey bilmiyorumdur.
bir kütüphane yutmak gerekiyorsa yutmamış, dünyayı dinlemek gerekiyorsa henüz dinlememiş, tatmak gerekiyorsa henüz herşeyden tatmamışımdır.
herşeyi bilmek okumak,dinlemek,tatmak mıdır? bilmiyorum.
bir film sahnesi geldi aklıma, S'la izlemiştim yarısını. adamın yüzündeki mutluluk belirdi. küçük kızla gittiği cafede arkadaşlarıyla otururken olan sahne. şey, hani kızın adama kolye verdiği sahne. ve o filmin sonu gelmedi. muhtemelen S'la izlicem yine. teyze günlüğüne döndü burası. herneyse.
az önce bi balık hikayesi okudum ve paylaştım arkadaşlarla. ardından her ne olursan ol, kendin olman için hiç bir zaman geç değildir diye zıvaladım.
çok güzel anlatırım. çok güzel okurum. ama unuturum. üzgünüm.

rhcp ''snow'' açtım, iyi gidicek. derken dikkatimi dağıtıyor resmen kapıdan içeri giren çiyan.
isim vermeyi sevmiyorum. harfler de birbirine giriyor. zaten bu yazdıklarımı da okumadıkça unutuyorum.
üst üste yazılar yayınlamayı seviyorum çünkü bazen ciddileşip hakkımdakileri döküyorum. göz ardı olsunlar en azından parça parça okunurlar belki diye hepsini birbirine geçiriyorum. akıllılık mı bilmiyorum.
moskovalı arkadaşımdan güzel bir hediye ''tom waits''
rüzgar var ezberleyemediğim bir şarkı kendisi, sürekli kafam da çalıyor olması da ayrı birşey.
bu arada şarkılar olmadan birşey anlatıyorsam sırf can sıkıntısından boşa yazılmıştır. bu demek oluyor ki anlatasım var, konuşasım var lakin ikinci kişi yok.
einstürzende neubauten-sabrina karıştı tom waitse.
omar albarani hasta mı? çok mu zengin?! sanırım bir iş adamı.
radiohead diyince aklıma Y geliyor. arkadaşlarıyla tanıştım. tatlı insanlar. diyeceğim o ki ''paronoid android''in herkese fena halde tesiri var. L'nın Silence şarkısı en az burnu kadar güzel.
i'm bored diye çığlıklar atabilirim ama bunu iggy pop kadar iyi yapamam sanırım. Ç'nın hediyesi.
bu arada benim hediyelerimin geneli paketsiz. farkettik hepimiz. şurayı kimsenin bilmemesine rağmen çoğul konuştuğum her dakika delirmiş olduğumu düşünüyorum adeta. O' audioslave-like a stoneu dinledikten sonra 'bunu her kafa kaldırmaz' diyince 'benim kafa sağlam, taşa vursan kaya yarar' dalgası oldu.
şimdi bi tırnak içi alıcam kendime. unutkanlık yüzünden bunlar.belki sizinde işinize yarar. ahaha siz kimseniz arrtık ''no blues-black cadillac / oh land-white nights / lp-into the wild / foster the people-houdini / jah army / die antwoord ''

02:04am
iplenmiyorum bu1
manyağın biri kız tarafından reddedilmiş, psikopatlarda bu2
ailemle 1haftadır hiç konuşmadım, şaşırtıcı bu3
finaller yaklaşıyor, girmese bağri bu4
oda arkadaşım her zaman ki gibi triplerde bu5
keyfim yerinde.
böyle maddi sıkıntılar çekiyorum savurganlıktan bu ay ama iyiyim.
mantıklıyım sanırım.
kendimi de motive yeteneğim var.
aferin bana.
asdfghjk




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.